Aankomst en eerste avontuur - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van wesleygrul - WaarBenJij.nu Aankomst en eerste avontuur - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van wesleygrul - WaarBenJij.nu

Aankomst en eerste avontuur

Door: Wesley Grul

Blijf op de hoogte en volg

24 Januari 2014 | Nieuw Zeeland, Auckland

Aaah, waarbenjij.nu heeft eindelijk zijn zaakjes op orde, dus is het tijd voor het eerste reisverslag! Nou heb ik gisteren op facebook al wat verteld over de reis, dus daar wil ik kort over blijven. De vlucht bestond voornamelijk uit eten en slapen, en het entertainment systeem zorgde voor de rest. Ik heb helemaal geen jetlag gehad, waarschijnlijk heb ik mijn interne klok verzet tijdens de reis, want ik word nu gewoon om acht uur wakker! Woensdag heb ik dus niet zoveel gedaan na het inchecken, alleen nog even gegeten, gedoucht en vroeg gaan slapen.
Gisteren ben ik, na de orientatie door Auckland gaan lopen met Mark, een Engelse jongen die een paar dagen eerder was aangekomen en hetzelfde programma volgt als ik. Ik heb toen slippers gekocht want het is hier echt te warm voor dichte schoenen en wat eten. In het handboekje van nomads had ik wat gelezen over Auckland Museum wat gratis is, dus heb ik dat ingetoetst in mijn Nokia omdat die offline navigatie bezit. Echter bleek de betrouwbaarheid van de kaartdata een beetje tegen te vallen, want aangekomen op locatie bleek er helemaal niks te zijn. Wel was er een erg gaaf pad langs de kust en haven van Auckland, wat we toen maar gevolgd hebben. Zo blijkt maar weer dat de mooiste ervaringen soms compleet onverwachts op je pad komen, en ik denk dat dit een goed voorteken is voor de rest van mijn reis.
Nu is het hier bijna elf uur 's ochtends, ik heb zojuist mijn bankrekening aangevraagd en ik denk dat ik deze dag ga proberen zoveel mogelijk officiele zaken te regelen, zodat ik daar maar vast vanaf ben.

Het ga jullie goed, veel succes met de kou, en tot het volgende avontuur!

  • 23 Januari 2014 - 23:12

    Jeroen En Anneke:

    Hoi zoon,

    Gaaf hoor, helemaal aan de andere kant van de wereld!!!
    Jij om acht uur wakker zónder wekker geeft ons een jetlag;-)
    En inderdaad, de mooiste ervaringen zijn vaak compleet onverwachts, dus daar zal je zeker nog heel veel van gaan meemaken deze reis.
    Wij gaan lekker slapen in een kil en vochtig Nederland, met het warme idee dat jij daar heerlijk op je slippers loopt te genieten.
    xxxx pa en ma

  • 23 Januari 2014 - 23:55

    Adrie Van Den Bosch.:

    Hoi Wesley:
    Fijn dat je geen last gehad heb van jetlag.
    Hoe veel graden is het bij jou in Auckland?
    Hier is het maar koud en nat weer.
    Nou ik wens je heel veel plezier, en geniet van al het moois daar.
    Groetjes Adrie van den Bosch.

  • 24 Januari 2014 - 22:10

    Ton Van Buuren:

    Hoi,

    Heb jij weer... Iedereen een fijne jetlag, jij weer niet!Geniet ervan, pas terugkomen als je slippers heeeelemaal versleten zijn van het onverwachte!

    Groeten,

    Ton & Alies

  • 09 Februari 2014 - 17:30

    Peter En Annie:

    Hee Wesley

    Zit je zo'n eind weg , kunnen we toch nog iets mee "maken" van je reis, Leuk hoor!!
    Heel veel genieten,vooral van die heerlijke warmte.(t waait hier erg hard met regen), en het avontuur.
    we lezen wel wat je daar allemaal ziet en beleeft!

    groet Peter en Annie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 15 Jan. 2014
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 2928

Voorgaande reizen:

20 Januari 2014 - 18 Juli 2014

Backpacken in Nieuw Zeeland

Landen bezocht: